2010. nov. 22.

JÁTÉK!!! :-)))

700
Számomra döbbenetesen nagy szám! Különösen, ha azt jelenti, hogy már ennyien követik a Facebookon, épp milyen újabb drótékszert töltök fel!
77
Népmesei és egyben mesterszám is. Ennyien jelöltétek be a blogomat!

Így hát ennek örömére játékra fel! :-)
Ezt a 3,8  centis angyalkát nyerheted meg, melyet viselhetsz medálként, vagy akár a lakásodat, karácsonyfádat is díszítheted vele!
Ez az angyalka egy sokatoknak nagyon tetsző motívumomból alakult. Sesame mondta még arra, hogy olyan, mint egy angyalka, így ő adta ennek az Égi Lénynek az alapötletét.

A menete itt a blogon a "szokásos":
- Kérlek, legyél a blogom követője
- Írj ide egy megjegyzést
- Tedd ki a blogodra a játék felhívását!

A Facebookon is játszhatsz, ahol belinkelem ezt a felhívást. Ott kérlek:
- legyél az oldal követője
- írj egy hozzászólást ahhoz a bejegyzéshez, ahova belinkelem ezt a kiírást
- és oszd meg az üzenőfaladon!

A játékot advent első vasárnapján, azaz november 28-án este 9-kor zárom!

24 megjegyzés:

  1. Juj! Én lehetek az első jelentkező!? Imádom a munkáidat! Ez az angyalka pedig valami csoda!
    Köszönöm a játék lehetőséget!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a medál! Elsőre megfogott! Én is készítek hobbiból ékszereket. :)

    VálaszTörlés
  3. én pedig, mint "tiszteletbeli" angyalka egyenesen beleszerettem ebbe a képbe :-) GYÖNYÖRŰ!!!

    VálaszTörlés
  4. Én is jelentkezem!Repül a kép a blogba!
    www.gretiiikrea.blogspot.com
    Annyira aranyos!

    VálaszTörlés
  5. Jelentkeznék! Kitettelek! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, én is jövök:)

    VálaszTörlés
  7. Ezért a gyönyörű angyalkáért én is ringbe szállok! Gyönyörűek az ékszereid! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  8. Játszanék az angyalkáért én is! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, főleg azért, mert Angyalkának becéztek :)
    Kiteszlek a blogomon is :)
    http://andici-kreativ-oldala.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  10. Sajnos nincs blogom, de ezért a szépségért nagyon szívesen játszanék. Gyönyörűek a munkáid!!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon finom darab. Tetszetős munka.

    A bejegyzés elküldése után kiteszem a játékot a blogra, jegyzem fb-n, meg a többi kötelesség is... :)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörű, én is szeretnék játszani érte.
    http://szappankonyha.blogspot.com/
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  13. szia!
    jöttem én is játszani! imádom munkáidat!
    eleget tettem a feltételeidnek....
    alig várom már a sorsolást!
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok, teljen sok örömed az alkotásban, blogolásban, fészbukkolásban! A 700 és 77 mára már múlt ahogy látom, mégis, mágikus számok, a legjobbak a játékra :D Az angyalka pedig gyönyörű!

    VálaszTörlés
  15. szia, en is nagyon szeretnem! Nagyon szep! :D

    VálaszTörlés
  16. A Facebook-on megosztottam, itt pedig megírom: nagyon tetszik az angyalkád - is :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon köszönöm nektek a sok kedves írást és a játékos kedvet!
    Nemsokára összesítek és kihirdetem az eredményt! :-)

    VálaszTörlés
  18. Szeretnék játszani! :)
    Kitettem:
    http://ggekszerkiegeszito.blogspot.com/2011/12/jatek_15.html

    VálaszTörlés
  19. annyira széép, és kis finom, nagyon ügyes vagy! és örülnék ,ha nálam landolna ez az égi csoda :)

    VálaszTörlés