2010. szept. 5.

Nászajándékok



Dóri és Ákos most szombaton keltek egybe. Rokonok lévén, szívesen vállaltam Dóri menyecske drótékszereinek elkészítését, és ő a nekem oly kedves tulipánt motívumomat választotta.
Örültem amiatt is, hogy ezeket a régi motívumaink által ihletett ékszereket egy nem a hagyományos pártás, népies, hanem modernebb fazonú ruhához viselte. Bizonyítékul, hogy a mai viseletben is megállják a helyüket anélkül, hogy veszítenének értékükből!

Második ajándékom Lidércke Házi áldása volt, mely egy hihetetlen gyönyörű munka! A kretatív blogtalálkozón cseréltem el vele egy nyakláncomra. Ha tetszik, akkor épp az imént tett fel egy újat a blogjára, csapj le gyorsan rá! :-)
(Lidércke fotóját tettem be. Remélem, nem bánja!)

Van egy harmadik is, de arra még várok az engedélyre. Egy újdonságom, melyből az első munkámat nekik készítettem.

2 megjegyzés:

  1. Olyan képet mutatsz majd,amin a menyasszony viseli az ékszereket? :) Nagyon kíváncsi lennék! Persze tudom,ehhez az ő beleegyezése is kell! :)

    VálaszTörlés
  2. MOst épp nászúton vannak, de remélem készült egy jól látható róla és elküldi nekem! Ha megengedi, feltétlenül kiteszem! :-)

    VálaszTörlés