2010. szept. 26.

Kinema üvegei, másképp


Nagyon szeretem a sárgaréz-lila párosítást, a zöld szín meg magától melléjük került! Egyik legelső és nagyon egyszerű lila üveglevélkés nyakláncomat is ezzel a párossal készítettem, és meglepően sok színhez tudom viselni!

Ennél a drótékszer szettnél a medál egyedül az üveg, a többi gyöngy ametiszt és aventurin.
Sok mindenben az elsők ezek a darabol: első Kinema üveg befoglalásom, első hurkolásom, első 3 szál drótos gyűrűm...

A láncvég megoldását Kricsárnál láttam, nekem ez a fajta jobban tetszik annál, amit pl. a Hármas erdélyi tulipántomnál készítettem! S persze, a képen pont nincs rajta! :-D

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett!!! Köszönöm Vera!!!!!!:-))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Ízléses munkák! Nagyon ügyes vagy! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Kinema neked különösen, mert nagyon tetszik nekem is ez a közös munka! Majd szépen lassan adagolom az ötleteimet! ;-)

    VálaszTörlés