2012. ápr. 21.

Varázslatos Moonsafari kabosonok

Wire wrapped jewelry: statement necklace with copper, polymer clay cabochon and faceted glass beads

Sajnos valóban mostohagyermekem lett ez a blog, viszont most úgy döntöttem, hogy életet lehelek bele. Egyrészt  ideje, hogy itt is közzé tegyem az újabb munkáimat, másrészt szeretném lassan bemutatni azt a sok-sok nagyszerű alkotót, akikkel a Hungarians' Etsy Team-ben egymást segítjük, együtt gondolkodunk egy-egy problémán, de óhatatlan, hogy hatunk is egymásra.

Ági munkái már akkor kitűntek a többi közül, mikor még sokat foglalkoztam a Meskával, később pedig a Facebookon és az Etsyn is találkoztunk a magyar csapatban. Gyönyörű, aprólékos munkái és kabosonjai megihlettek.



A közös fotóból a jobb felsőt használtam fel a nyakékhez, de talán a maradék négy sem fog sokáig várakozni, hogy ékszer lehessen belőle!


3 megjegyzés:

  1. Úgy látom egy újabb remek alkotó páros között van kialakulóban egy csodás kapcsolat.. várom a további ékszereket! :)

    VálaszTörlés
  2. VEra, a nyaklánc valami csodás lett, ezt már a facebookon is mondtam, a bemutatást pedig köszönöm!! :) Ne hargudj hogy csak most találtam erre a posztra, napi 28 óra kellene legalább mostanában hogy legyen időm mindenre...

    VálaszTörlés