2011. okt. 13.

4 évszak felakasztható mécsestartók - 4 season hanging candles

Hideg is van, az idő is szürke... meg amúgy is... :-)

Folyamatosan törpölök azon, hogy vajon mit lehetne drótból készíteni, ami hétköznapi tágy, ahogy a könyvjelzőim, vagy lakásdekoráció is lehet. Már csak azért is gondolkodom ezeken, mert kezdeti lelkesedésemben vettem egy rakás félkemény drótot, amit az ékszerekhez kevésbé használok. :-o
Az egyik Etsy fórumon a vezetőtársam Granatina adta az ötletet ezekhez a mécsestartókhoz, mert sokat keresgélt valamilyen ajándékozni valót, de ott nem lelt neki tetszőt. Nagyon régen próbálkoztam már vele, de most új lendületet kaptam, így én is kutattam, mindenféle keresőszót beírtam, szintén alig akadtam hasonlóra, így megalkottam. Még szokom őket...

A faleveles Őszt és a hópelyhes, jégcsapos Telet mutatom be most nektek, a tavaszra és a nyárra még rá kell hangolódnom, de azokkal is hamarosan jövök!

Szerintetek milyenek lettek? Mert most még kíváncsibb vagyok a véleményetekre, mint valaha!

***

My newest is these beautiful hanging candles. First I made the Autumn and Winter from the 4 season. What do you think about them?





7 megjegyzés:

  1. Gyönyörű mindkettő, de a téli az különösen tetszik. Gratulálok. Meskára is kerül belőlük?

    VálaszTörlés
  2. Szépségesek!Nekem is a téli tetszik jobban,a jégcsapok miatt.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek, főleg az őszi a csodás színeivel! :)

    VálaszTörlés
  4. I love it! nagyon ötletes, tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ötlet! És nagyon szépek. De nekem az őszi tetszik jobban. :) Nekem picit furcsa a télinél, hogy a kövek fehérek, a drót viszont sárga. Viszont tényleg olyan a hatása, mintha jégcsapok lógnának róla. :)

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen zseniális ötlet, és a megvalósítás is 10 pontos! :) Gondolom lesz tavaszi és nyári verzió is :)

    VálaszTörlés