2010. dec. 27.

Evenstar szett

A sokadik, de mindegyik más és épp ezért mégis egyedi, különleges!
Ezt a legelső alapján kérték, amit még tekla gyöngyökből készítettem. SOS munka volt, nem volt pont olyanom itthon, a gyerekkórság miatt meg nem tudtam elmenni beszerezni, így sikerül a megrendelőt rábeszélnem ezekre a gyönyörű tenyésztett gyöngyökre. Sajnos a szépséges gyöngyház fényüket nem tudtam a képeken visszaadni!
Jó minőségű teklákat csak a láncrésznél használtam, mert a tenyésztetten nem ment át a drót.

Szerintem így még szebb lett, mint az eredeti!

Igaz a medálon így nem csepp alakú gyöngy van, de a tenyésztett sokkal, de sokkal jobb minőség mint a tekla, amit bevallom, egyre kevésbé fogok használni! Amit használok, nagyon megnézem, milyen minőségű, mert még a jobbakról is könnyen lepattoghat a festék. A gyengébb minőségűeket az év eleji nagy rendrakásnál szelektálom, félreteszem a kalózaimnak későbbre.
Mert minél maradandóbbat szeretnék alkotni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése